Σάββατο 6 Απριλίου 2019

ΔΗΜΟΣ ΔΗΜΑΡΕΣΗΣ ΣΤΟ FACEBOOK ΓΙΑ ΜΙΤΣΟΤΑΚΗ

ΤΙ ΕΙΠΕ ΣΤΟ FACEBOOK O ΔΗΜΟΣ ΔΗΜΑΡΕΣΗΣ



ΚΛΑΙΩ ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟ
«Δεν μου προσέφερε κάποιος το κόμμα στο πιάτο»
«Δούλεψα πολύ σκληρά για να φτάσω εδώ. Είχα μια εύκολη πρώτη εκλογή, δεν υπάρχει καμία αμφιβολία γι' αυτό. Μετά δεν μου χαρίστηκε κάτι όμως. Και όταν κατέβηκα να διεκδικήσω την Προεδρία της Νέας Δημοκρατίας σας θυμίζω ότι δεν ήμουν το φαβορί, δεν μου προσέφερε κάποιος το Κόμμα στο πιάτο, ήμουν το outsider και αγωνίστηκα πολύ σκληρά για να μπορέσω να κερδίσω τη Νέα Δημοκρατία, να κερδίσω την εμπιστοσύνη σχεδόν όλων των ΝεοΔημοκρατών και να διευρύνω την απήχηση της Νέας Δημοκρατίας» συνέχισε.
ΠΕΣΕ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑΝ ΓΚΡΕΜΟ ΤΟΤΕ ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ;

ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΠΟΥ ΕΔΩΣΕ Ο ΜΙΤΣΟΤΑΚΗΣ ΣΤΟ OPEN TV




ΠΗΓΗ https://www.ethnos.gr/politiki/30855_mitsotakis-sto-open-tv-thelo-na-kano-tis-zoes-ton-anthropon-kalyteres?fbclid=IwAR3oEi3ZvIZn3rmxHGR0i-FGIFmCFVRWmRgwvk4Q3W66atU_x0wD_QBV7aw

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου