Τρίτη 2 Απριλίου 2019

25 ΜΑΡΤΙΟΥ ΗΜΕΡΑ ΕΘΝΙΚΟΥ ΣΤΟΧΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΥ

25 ΜΑΡΤΙΟΥ… ΕΘΝΙΚΗ ΕΟΡΤΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ. ΗΜΕΡΑ ΕΘΝΙΚΟΥ ΣΤΟΧΑΣΜΟΥ .
ΟΛΑ ΜΙΛΑΝΕ ΓΙΑ ΤΟ ΕΘΝΟΣ…

ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ Η GOOGLE ΕΒΑΛΕ ΣΗΜΑ ΤΗΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΗΜΑΙΑ ΝΑ ΚΥΜΑΤΙΖΕΙ..
ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΥ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΣΗΜΑΔΕΥΤΗΚΕ ΑΠΟ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΠΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΤΟΥΝ ΠΟΤΕ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΓΕΝΙΕΣ ΕΝΤΑΧΘΗΚΑΝ ΜΕΣΑ ΣΕ ΔΡΩΜΕΝΑ ΚΑΙ ΠΑΡΕΛΑΣΕΙΣ.
ΜΙΑ ΕΘΝΙΚΗ ΕΟΡΤΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΠΑΡΑ ΝΑ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΑΝΗΚΟΥΝ  Σ’ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΘΝΟΣ. ΔΗΛΑΔΗ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΟΙΝΗ ΓΛΩΣΣΑ,ΚΟΙΝΗ ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ, ΚΟΙΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΚΙ ΕΧΟΥΝ ΕΘΝΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ.
ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΤΟΥΣ ΕΟΡΤΗΣ ΣΤΟΧΑΖΟΝΤΑΙ ΤΟΥΣ ΠΡΟΓΟΝΟΥΣ ΤΟΥΣ, ΤΟΥΣ ΤΙΜΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΔΡΕΙΑ ΠΟΥ ΕΔΕΙΞΑΝ ΝΑ ΘΥΣΙΑΣΤΟΥΝ ΣΤΟ ΒΩΜΟ ΤΗΣ ΕΛΕΦΘΕΡΙΑΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗ ΤΗΣ ΠΑΤΡΩΑΣ ΟΥΣΙΑΣ. ΣΤΟΧΑΖΟΝΤΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΚΟΠΟ ΤΗΣ ΑΥΤΟΘΥΣΙΑΣ ΤΟΥΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΞΙΕΣ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΑΝ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥΣ.
ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΟ ΕΘΝΟΣ ΠΟΥ ΓΙΟΡΤΑΖΕΙ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ Σ’ ΑΥΤΗ ΤΗ ΓΙΟΡΤΗ, ΝΑ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕΤΑΔΙΔΟΥΝ ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΦΡΟΝΗΜΑ ΣΤΟΥΣ ΝΕΟΤΕΡΟΥΣ. ΝΑ ΞΥΠΝΑΝΕ ΜΕΣΑ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΠΑΤΡΩΑ ΟΥΣΙΑ ΩΣΤΕ ΚΙ ΕΚΕΙΝΟΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΟΥΣ, ΠΟΙΟΥΣ ΠΡΟΓΟΝΟΥΣ ΑΞΙΟΥΣ ΕΙΧΑΝ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΙΜΟΥΝ ΜΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΑΞΙΖΟΥΝ.
ΟΙ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΜΙΛΟΥΝ Σ’ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΕΞ ΑΙΜΑΤΟΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥΣ.    Ο ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΩΣ ΑΠΟΓΟΝΟΣ ΤΟΥ, ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΝ ΞΕΝΟ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ Ή ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΘΑΥΜΑΖΕΙ ΓΙΑ ΤΗ ΓΕΝΝΑΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΕΧΕΙ ΚΑΘΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΕΙ ΩΣΦΙΛΕΛΛΗΝΑΣ.
Η ΣΗΜΑΙΑ, ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ, ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΤΙΜΗΤΙΚΗ ΤΗΣ ΝΑ ΑΝΕΜΙΖΕΙ ΠΕΡΗΦΑΝΗ ΣΤΑ ΜΠΑΛΚΟΝΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΦΙΛΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΩΝ ΣΗΜΑΙΟΦΟΡΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ.
ΣΥΜΒΟΛΟ ΠΟΥ ΜΟΝΟΝ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΚΟΙΤΩΝΤΑΣ ΤΟ, ΝΙΩΘΕΙ ΠΟΣΟ ΙΕΡΟ ΕΙΝΑΙ, ΡΙΓΕΙ ΣΤΟ ΑΚΟΥΣΜΑ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΤΟΥ ΥΜΝΟΥ ΚΑΘΩΣ ΜΕΣΑ ΤΟΥ ΞΥΠΝΑΝΕ ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΤΟΥ.
ΑΛΗΘΕΙΑ … ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΩ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΛΒΑΝΙΚΗΣ ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ Ή ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΦΓΑΝΟ, ΠΑΚΙΣΤΑΝΟ, ΣΟΜΑΛΟ, ΑΓΓΛΟ , ΓΑΛΛΟ, ΓΕΡΜΑΝΟ ΝΑ ΡΙΓΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΝΙΩΘΕΙ ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΑΝΤΙΚΡΥΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΗΜΑΙΑ.
ΜΠΟΡΩ ΟΜΩΣ ΝΑ ΤΟΝ ΦΑΝΤΑΣΤΩ ΝΑ ΔΑΚΡΥΖΕΙ ΣΤΗ ΘΕΑ ΤΗΣ ΔΙΚΗΣ ΤΟΥ ΣΗΜΑΙΑΣ.
ΤΟ ΙΔΙΟ ΙΣΧΥΕΙ ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΕΛΛΗΝΑ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΝΙΩΣΕΙ ΚΑΤΙ ΚΟΙΤΩΝΤΑΣ Η ΚΡΑΤΩΝΤΑΣ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΜΙΑ ΑΓΓΛΙΚΗ ΣΗΜΑΙΑ .
ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ, ΑΥΤΟ ΤΟ ΙΕΡΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΟΛΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΟΟΡΙΖΟΤΑΝ ΝΑ ΥΨΩΝΕΤΑΙ ΨΗΛΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ ΠΟΥ ΚΡΙΘΗΚΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΡΙΣΤΟΣ.
ΑΛΛΩΣΤΕ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ Η ΕΥΓΕΝΗΣ ΑΜΙΛΛΑ ΚΑΙ Η ΔΙΑΡΚΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΝΑ ΑΝΕΛΙΣΣΕΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΙΔΙΩΚΕΙ ΤΗ ΦΙΛΟΤΙΜΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΧΩΡΙΣ ΕΠΑΡΣΗ.
ΟΙ ΟΛΥΜΠΙΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΑΝ. ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΚΡΙΘΕΙ Ο ΑΡΙΣΤΟΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΚΑΛΥΤΕΡΩΝ. ΤΟΤΕ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΤΟΥ ΗΤΑΝ Ο ΚΟΤΙΝΟΣ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΧΡΥΣΟ ΜΕΤΑΛΛΙΟ.
ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ Η ΣΗΜΑΙΑ ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΚΙΝΗΤΡΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΟΧΙ ΑΠΛΩΣ ΚΑΛΟΙ ΑΛΛΑ ΟΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ. ΝΑ ΑΓΩΝΙΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΠΡΩΤΙΑ ΚΑΙ ΩΣ ΑΡΙΣΤΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΝΑ ΤΗΝ ΚΡΑΤΗΣΕΙ ΨΗΛΑ.
ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΜΑΘΗΤΗ Η ΚΑΤΑΚΤΗΣΗ ΤΗΣ ΣΗΜΑΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΥΝΕΧΗ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΤΟΥ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΕΙΘΑΡΧΕΙΑ ΤΟΥ.
ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ, ΛΟΙΠΟΝ, ΜΕ ΠΟΙΑ ΛΟΓΙΚΗ ΟΙ ΙΘΥΝΟΝΤΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΑΠΛΑ ΝΑ ΙΣΟΠΕΔΩΣΟΥΝ ΚΑΘΕ ΑΞΙΑ ΠΟΥ ΩΘΕΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΟ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΑΡΙΣΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΒΡΑΒΕΥΘΟΥΝ ΓΙΑ ΑΥΤΟ;;;
ΜΗΠΩΣ ΑΠΛΑ ΤΡΕΜΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΡΙΣΤΟΥΣ, (ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΟΙ ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΟΥ ΑΥΡΙΟ) ΚΑΙ ΓΙ ΑΥΤΟ ΕΠΙΔΙΩΚΟΥΝ ΝΑ ΕΞΟΜΟΙΩΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΡΙΣΤΟΥΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΕΤΡΙΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΤΑΚΤΙΚΗΣ ΤΗΣ ΚΛΗΡΩΣΗΣ;;;
ΠΟΣΟ ΔΙΚΑΙΟ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΑΘΗΤΗ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΥ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΚΙ ΑΓΩΝΙΖΕΤΑΙ, ΝΑ ΔΕΙ ΕΝ ΤΕΛΗ ΤΗ ΣΗΜΑΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΥΨΩΝΕΙ ΜΕΣΩ ΚΛΗΡΩΣΗΣ ΚΙ ΑΠΟ ΚΑΘΑΡΗ ΤΥΧΗ Ο ΑΔΙΑΦΟΡΟΣ ΚΑΙ ΦΑΣΑΡΙΟΖΟΣ ΜΑΘΗΤΗΣ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ;;;
ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΜΑΣ ΑΛΛΩΣΤΕ ΤΗΝ ΦΤΙΑΧΝΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΜΕ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΙΜΟΝΟ ΜΑΣ ΑΝ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΝΑ ΜΑΣ ΦΕΡΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΧΩΡΙΣ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΚΟΠΟ ΑΤΟΜΙΚΟ….
ΜΕ ΠΟΙΑ ΛΟΓΙΚΗ ΘΕΛΟΥΝ ΙΣΟΥΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΣΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΟΥ ΣΗΜΑΙΟΦΟΡΟΥ;;; ΜΗΠΩΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΑΞΙΩΣΟΥΝ ΕΝΤΕΛΩΣ ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΛΟΥ ΜΑΣ;;;
ΕΧΕΙ ΣΚΕΦΤΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΩΣ Ο ΣΗΜΑΙΟΦΟΡΟΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΡΙΣΤΟΣ, ΣΥΜΒΟΛΙΚΑ ΥΨΩΝΕΙ ΤΗ ΣΗΜΑΙΑ ΤΩΝ ΑΞΙΩΝ ΨΗΛΑ, ΔΕΙΧΝΟΝΤΑΣ ΕΤΣΙ ΠΩΣ ΠΩΣ ΑΥΤΗ ΤΗ ΧΩΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ ΟΙ ΠΙΟ ΑΞΙΟΙ, ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΞΕΡΟΥΝ ΝΑ ΑΓΩΝΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΠΟΥΝ, ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΓΝΩΣΗ ΤΩΝ ΑΞΙΩΝ ΚΑΙ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΟΥΝ;;;
ΕΧΕΙ ΣΚΕΦΤΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΩΣ ΟΙ ΠΑΡΑΣΤΑΤΕΣ, ΕΠΙΣΗΣ ΣΥΜΒΟΛΙΚΑ, ΣΤΕΚΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΠΛΑΪ ΤΟΥ ΑΞΙΟΤΕΡΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΥΝ ΑΥΤΟΝ ΚΑΙ ΤΗ ΣΗΜΑΙΑ ΤΩΝ ΑΞΙΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΝΔΟΞΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΜΑΣ;;; 
ΕΧΕΙ ΣΚΕΦΤΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΩΣ ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ, ΕΝΑ ΣΩΜΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΨΥΧΗ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΕΠΙΣΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΟΥΝ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ;;;
Η ΠΑΡΕΛΑΣΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΠΑΣΑΡΕΛΑ ΚΑΙ Η ΜΑΘΗΤΡΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣΑΕΙ ΤΗΝ ΤΣΙΧΛΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΒΛΕΠΕΙ ΣΑΝ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΠΡΟΒΑΛΛΕΙ ΤΑ ΚΑΛΗ ΤΗΣ ΜΕ ΤΗ ΜΙΝΙ ΦΟΥΣΤΑ, ΑΠΛΩΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΝΟΗΣΕΙ ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΤΟΥ ΟΛΟΥ ΕΓΧΕΙΡΗΜΑΤΟΣ. ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΚΑΝ ΓΙΑΤΙ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΕΚΕΙ.
ΦΥΣΙΚΑ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΝΟΙΑ ΤΗΣ ΤΗΝ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΝΟΙΑΖΟΝΤΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΝΑ ΑΦΥΠΝΙΣΟΥΝ ΤΗΝ ΠΑΤΡΩΑ ΟΥΣΙΑ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΛΛΙΕΡΓΗΣΟΥΝ ΕΘΝΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ.
ΚΑΙ Η ΕΘΝΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥ – ΕΘΝΙΚΟΥ – ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΚΑΙ ΜΕΣΩ ΒΙΩΜΑΤΙΚΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ, ΜΕΣΩ ΔΡΩΜΕΝΩΝ ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ, ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΩΝ ΑΡΧΕΙΑΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΜΕΣΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΓΝΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΘΕ ΠΟΛΙΤΗΣ ΠΟΥ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟ ΕΘΝΟΣ.
Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΕΙ ΤΗ ΜΕΘΟΔΟ ΤΗΣ ΚΛΗΡΩΣΗΣ ΤΟΥ ΣΗΜΑΙΟΦΟΡΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΡΑΣΤΑΤΩΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΩΣ ΕΝΑ ΜΕΣΟΝ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΟΛΟΙ ΙΣΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ…
ΟΧΙ ΚΥΡΙΟΙ… ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΙΣΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ….
ΓΙΑΤΙ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΚΥΒΕΡΝΩΝΤΕΣ ΔΕΝ ΦΡΟΝΤΙΣΑΤΕ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΤΕ ΙΣΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ…
ΟΙΚΟΔΟΜΗΣΤΕ ΠΡΩΤΑ ΤΙΣ ΒΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΗΘΕΙ ΕΝΑ ΑΡΤΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ, ΧΤΙΣΤΕ ΣΩΣΤΕΣ ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ, ΔΩΣΤΕ ΤΑ ΚΙΝΗΤΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΠΤΥΞΟΥΝ ΤΙΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΡΩΤΕΥΤΟΥΝ ΤΗ ΜΑΘΗΣΗ, ΣΤΗΣΤΕ ΤΙΣ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΝΑ ΚΑΛΛΙΕΡΓΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ ΤΟΥΣ, ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΤΕ ΤΑ ΚΡΟΥΣΜΑΤΑ ΒΙΑΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΑΙ ΕΜΦΥΣΗΣΤΕ ΤΙΣ ΑΞΙΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΕΝΑΝ ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟ ΕΝΕΡΓΟ ΠΟΛΙΤΗ.
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΔΑΠΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ,ΦΡΟΝΤΙΣΤΕ ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΟΥΝ ΠΟΣΟ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΠΟΥ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΤΟΥΣ ΕΠΕΛΕΞΑΝ  ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΝΑ ΖΗΣΟΥΝ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΤΗ ΣΕΒΑΣΤΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗ ΝΙΩΣΟΥΝ ΩΣ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΠΟΥ ΑΥΤΗ ΦΕΡΕΙ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΤΗΣ…
Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΠΟΤΕ ΔΥΣΚΟΛΙΑ ΝΑ ΑΠΟΔΕΧΤΕΙ ΕΝΑΝ ΑΛΛΟΓΕΝΗ ΕΦΟΣΟΝ ΕΚΕΙΝΟΣ ΑΣΠΑΖΟΤΑΝ ΚΑΙ ΤΙΜΟΥΣΕ ΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΤΑ ΗΘΗ ΚΑΙ ΤΑ ΕΘΙΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΙ ΣΕΒΟΤΑΝ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΤΟΥΣ.
ΑΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΟΥΜΕ ΜΕ ΦΡΟΝΗΣΗ ΚΑΙ ΛΟΓΙΚΗ ΠΑΝΩ ΣΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΣ ΕΠΙΔΙΩΞΟΥΜΕ ΤΗ ΣΗΜΑΙΑ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΜΑΣ ΝΑ ΤΗΝ ΥΨΩΝΕΙ ΠΑΝΤΑ Ο ΑΡΙΣΤΟΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΙΕΡΗ ΜΑΣ ΧΩΡΑ ΑΣ ΕΠΙΔΙΩΞΟΥΜΕ ΝΑ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΑΝΕ ΜΟΝΟΝ ΟΙ ΑΞΙΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΙΚΑΝΟΙ.
Α.Κ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου